... این روزها ...

هزار بار ِ پیاپی مرا نوشت و باز
برای بار ِ هزارم تو را نوشت ، خدا
ایلناز حقوقی /

اینقدر پست نذاشتم که آقا یونا معترض شده و میگه مامان چرا برام پست نمیذاری منتظر,دیدم راست میگه غیبتمون داره طولانی میشه و بهتره خلاصه ای از خاطرات این چند روز گل پسرم رو تا فراموش نکردم ثبت کنم لبخند

بعد از کلی تاخیر با یونا رفتیم ظرفهای مامان ویهان رو که زحمت کشیده بودن و وقتی من مریض بودم برام سوپ درست کرده بودن براشون بردیم و فهمیدم که بله ه ه ... آقا یونا و آقا ویهان تو مدرسه یه جنگ حسابی داشتن تعجب که حتی مامان ویهان هم که اونجا بوده نتونسته از هم جداشون کنه و کارشون به دفتر کشیده متفکر پایین آپارتمانشون یه کافه بود که تعمیرات داشت و تعطیل بود و پسری کنجکاو بود که اون تو رو ببینه و چایی بخوره. با کلی صحبت راضیش کردیم چایی خوردن رو به یه روز غیر تعمیراتی بندازه و به یه عکس در ورودی اکتفا کنهمژه.کنجکاوی پسرما حد و مرز نداره...

دوشنبه(91/11/9) بعد ازظهر یونا و هستی رو بردیم شهربازی مهزیار که کلی بازی کردن و بهشون خوش گذشت. بعدش اومدیم خونه ما شام خوردیم و بچه ها هم به بازی کردن ادامه دادن بغل

جمعه(91/11/13)یه مقدار از لباسهای نوزادی یونا رو که نگه داشته بودم بسته بندی کردم.یونا لباساشو که میدید کلی ذوق میکرد.احساس بزرگ شدن و مرد شدن تو چشمهاش دیده میشد.

بعد آماده شدیم که بریم ساحلی پسری بازی کنه که پاش رفت رو سوزن  که نمیدونم رو زمین چیکار میکرد نگرانخدا رو شکر صدمه زیادی ندید و رفتیم ساحلی کلی بازی کرد و بهش خوش گذشت.

امروز به خودم استراحت دادم و موندم خونهبغل. صبح که پدر و پسر رو راهی کردم یه کم خوابیدم و بیدار که شدم دیدم یونا جا مدادیش رو که موقع رفتن تو دستش بود تو کیفش نذاشته و جا گذاشتهمنتظر سریع رفتم مدرسه و بهش دادم و از خانم معلمش و بقیه مربی ها جویای درسش شدم .این هم کارنامه نوبت اول آقا یوناتشویق :

از اون طرف رفتم پیش مریم جون و کلی صحبت کردیم و با آرتین جیگر بازی کردم بغلماچجای همتون خالی.

راستی باشگاه ورزشمون رو هم عوض کردیم و امروز جلسه دوممون از این باشگاه جدید است.جلسه اولمون که خیلی به یاد ماندنی بود. من و مریم جون اینقدر خندیدیمخنده که فکر کنم هیچوقت اون روز رو فراموش نکنیم بعدش هم رفتیم خرید و آش و حلیم هم گرفتیم و بردیم خونه و کالری های سوخته رو جبران کردیمچشمک بابا سعید هم یه کاسه بزرگ سالاد با جوانه ماش درست کرد که من تو خوردن اون هم شریک شدمنگران .با این وضعیت که پیش میره فکر کنم باید انتظار افزایش وزن رو داشته باشیم تا کاهش وزن ابله

و این که... هنوز هم خواب یونا یکی از نگرانی هاینگران من است.پسری صبح ها ساعت 6.15 تا 6.30 بیدار میشه و سه روز در هفته تا ساعت 4 مدرسه است و دوروز هم تا ساعت یک و نیم ,ولی از خواب ظهر خبری نیست و شبها هم به زور ساعت 12 به بعد میخوابه افسوسخاموشی کل خونه ,خوندن کتاب داستان ,خاموشی تلوزیون و... و... و... نتیجه ای ندارد خیال باطل

سپیده عمه آریانا

قربون این گل پسر برم من 1000 ماشااله بزرگتر و آقا تر شده . الهی همیشه شاد و خندون و تندرست باشه . کلی از دیدن عکسهای خوشگلش لذت بردم . آش و حلیم هم نوش جونتون باشه . بوووووووووووووووووس برای یونا گلم[ماچ][بغل][قلب][گل]

GALAXY

ســــــــــــلام عــــــــزیـــــــــــز خــــــــــــــوبـــــــــــــــی عزیز دعوتت میکنم به کهکشانی ها میای؟، بیا و حتما عضو شو تا با هم کلی خوش بگذرونیم...، بیا هاااا اذیت نکن باشه بای تا های عزیز

hasti

سلام [لبخند] آپـــــــــــــــــــــــــــم بیا [گل] -- راستی اگه عکس و والپیپر و پس زمینه خواستی بیا این سایتی که گذاشتم [گل] [قلب] www.picowall.ir picowall.ir -_-_-_-_-_-_- [بدرود] [بدرود]

milad jalali

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤&

وحیدی

تور7 روزه یونان، اقامت در هتل 5*،راهنمای فارسی زبان،گشت شهری،ترانسفر،بیمه،ویزا 890یورو+3.250.000 تومان صوناپرواز021-88431780-88430317

افزایش بازدید و پیج رنک

افزایش بازدید فوق العاده بالا افزایش پیج رنک گوگل افزایش رنک الکسا پیج رنک ما 6 میباشد و تبادل لینک با ما 100% به افزایش بازدید و پیج رنک شما کمک میکند در ضمن پیشنهاد میکنم برای لینک دادن به ما از کد داخل کادر استفاده کنید

افشین امینی (گروه طراحی وستا)

طراحی قالب اختصاصی برای وبلاگ شما + دامنه یکساله ir فقط 12 هزار تومان برای ما بازاریابی کنید و علاوه بر یک قالب اختصاصی که هدیه میگیرید . 20 درصد همه ی سفارشاتی که برای ما جذب میکنید را دریافت کنید . برای ثبت نام وارد قسمت (بازاریابی سایت ) شوید . به مناسبت افتتاح سایت همه ی سفارشات طراحی با 20 درصد تخفیف انجام میشود. با تشکر گروه طراحی وستا

آرین و مامانی و آرتین

سلااااااااااام احوال خوبی؟ میگم بیا امشب هم بعد برگشتن از ورزش بریم دوباره آش و حلیم بخریم به به :-) خوبی یونا بهتر شده؟ ماشالله مثل همیشه خوشتیپ و شیطون بووووووووووس بوووووووووووووس

زهرا

توسط:... دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش