همه ی آدمها در طول روز مجبور هستند نقاب داشته باشند - یونای من

یونای من
یــونا هدیه ای است از طرف خداوند کـه در 28 مرداد ماه 1385 بـه مـامـان لـیلـی و بابا سعیـد بـخشـیده شد.یونا لقب حضرت یونس است , بــه معنی خداوند میدهد.آدرس اینستاگرام یونا youna2.nadaf

به باران فکر می کنم گونه هایم خیس می شوند

به تو فکر میکنم باران می بارد

من جادوگر نیستم

تو اما معجزه ای ...بهاره رهنما

من خانم بهاره رهنما رو خیلی زیاد دوست دارم... خودشون...فیلمهاشون... نوشته هاشون  ...

و نوشته زیر اصلا نقض یا توجیه صحبت های ایشون نیست...

خانم بهاره رهنمای عزیز چندین شب پیش مهمان برنامه دور همی آقای مهران مدیری بودن و در پاسخ به سوال آقای مدیری که آیا در طول زندگی نقاب داره یا نه پاسخ دادن : همه ی آدمها در طول روز مجبور هستند نقاب داشته باشند.

نمیدونم چرا به عنوان یه مادر اصلا دوست ندارم به پسرم یاد بدم که نقاب داشته باشه.چهره واقعی و یه رنگی رو بیشتر دوست دارم قلبولی شاید هم لازمه تو دنیایی که همه نقاب دارن نقاب داشته باشیمتفکر...دیروز بعد از ظهر منتظر تاکسی بودم که یه خانم تر وتمیز و خوشگل با حجاب کامل من و چند نفر دیگه رو سوار کرد. با این که ماشینش مدل بالایی نداشت ولی از تمیزی برق میزد و فضای خنک و بوی خوب و انرژی مثبتش اون رو متفاوت کرده بود. صلوات شمار هم به دستش بود...وقتی متوجه نگاه من شد از انگشتش در آورد و گفت واسه شما.بعد از کلی تعارف گفت من چند تا از این دارم و پولش رو نگرفت و جالب این که از هیچکدوم از مسافرها کرایه نگرفت و گفت مسیرم بوده.منم صد تا صلوات فرستادم به نیت سلامتی خانمی که اون روز یا هیچ روزی نقاب نداشت ...

کلیدی به گردن

و کلیدی به دست انداخته ام

اما واقعیت این است,

من نشانی همه درها را گم کرده ام .بهاره رهنما

گزارش تصویری تیر ماه

تعطیلات عید فطر رو شمال بودیم که خوش گذشت فقط ترافیک و شلوغی یه مقدار ما رو خسته کرد.

شام رو  رستوران جهانگیر رودبار خوردیم و بعد از 11 ساعت ترافیک سنگین  بالاخره رسیدیم رشت ابله

چند روزی که شمال بودیم پسری تو هر فرصتی عمه سارا و بابا سعید رو میگرفت به فوتبال Fussball Gif 7678آقا یونای ما عاشق فوتبال بازیه Fussball

اینم ناهار خوشمزه عمه سحر جون بغل

کاروانسرای شاه عباسی امامزاده هاشم که عالی بود مخصوصا موسیقی زنده و پرواز آزادانه پرستوها و حوض وسط  ...

یونا و موژان عسلیقلب

رستوران فرزین متل قو

برج های عظیم زاده متل قو

جاده چالوس

این هفته خاله نیلان جون اومد پیشمون که خیلی خوشحال شدیم.یونا ذوق زده بود و همش میگفت بهترین روزهای زندگیمه قلب

پنج شنبه 24 تیر مرکز خرید کورش و بعد اون رستوران ایتالیایی ژمیس

یونا خیلی این چرخ کوچولوها رو دوست داره خنده

سه شنبه 29 تیر  یونا مهمان رادمان جون بود و ما رفتیم میلاد نور

چهار شنبه 30 تیر  با ساناز جون رفتیم مرکز خرید کورش

پنج شنبه 31 تیر خاله نیلانی رفت ناراحت که جاش خیلی خیلی خالیه ... صبح یونا کلاس زبان داشت

و بعدش رفتیم پایتخت .یونا دودل بود که منتظربمونه تا مهرماه که

ps4 fifa 2017 بیاد و بگیره یا الان fifa 2016رو بگیره که بهش گفتیم 2016 رو بگیر و تا مهر کلی وقت هست ابله و پسری کلی خوشحال شدبغل

بعد از ظهر زمین بازی اوین تولد یونس جون .