سفرنامه شمال - یونای من

یونای من
یــونا هدیه ای است از طرف خداوند کـه در 28 مرداد ماه 1385 بـه مـامـان لـیلـی و بابا سعیـد بـخشـیده شد.یونا لقب حضرت یونس است , بــه معنی خداوند میدهد.آدرس اینستاگرام یونا youna2.nadaf
دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۸٩ :: ۳:٢۳ ‎ب.ظ ::  نويسنده : يونا,مامان و بابا

یکشنبه 10 مرداد به طرف شمال حرکت کردیم و بعد از ظهر رسیدیم رشت.تقریبا یک هفته اونجا بودیم و شنبه صبح( 16 مرداد) رفتیم تهران و ماشینمون رو گذاشتیم پارکینگ فرودگاه و همون شب پرواز داشتیم به دوبی و یه هفته هم دوبی بودیم و پنج شنبه برگشتیم تهران و جمعه اهواز بودیم.

یه روز قبل از سفرمون هدیه سارا جون مامان پگاه و پارسای نازنین با پست به دستمون رسید که یونا رو خیلی خوشحال کرد (لباس زورو) :

سارا جون ممنونم از هدیه قشنگتبغل و تولد پگاه جون رو بهت تبریک میگم قلب

یونا اصلا تو عکس گرفتن همراهی نمیکرد و به سختی تونستم این عکسا رو ازش بگیرم.از طرفی اینقدر در برابر خوابیدن مقاومت میکرد که تو ماشین بیهوش میشد .این هم گزارش تصویری سفر شمال و دوبی که به خاطر عدم همکاری یونا خان کامل نیست و از همه جاهایی که رفتیم عکس ندارد :

شمال :

هتل :

سیتی سنتر :

گشت با کشتی همراه با شام و موسیقی زنده :

یونا از بوی روغن موی راننده های هندی تاکسی در دبی بدش میومد و وقتی سوار تاکسی میشدیم تا موقع پیاه شدن یونا این شکلی بود :